ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ... «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ»

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ

Η ιστορία της γέννησης του Ιησού, δεν είναι μία «γλυκιά» ιστοριούλα με μία φάτνη, αγγελάκια, μάγους και προβατάκια … Μέσα από μία άλλη οπτική, τόσο η γέννηση όσο και η ζωή, η αποστολή και το «τέλος» του Ιησού, είναι μία πολύ σημαντική ιστορία που με σύγχρονη ορολογία, θα ονομάζαμε … «επιστημονικής φαντασίας» …

Στο σύντομο άρθρο, στο οποίο θα περιοριστούμε λόγω των ημερών μόνο στα της γέννησης,  λέξεις – κλειδιά τοποθετήθηκαν μέσα σε εισαγωγικά, ώστε να καταδείξουν ότι αποτελούν κωδικούς, οι οποίοι σημαίνουν κάτι διαφορετικό, αλλά και ταυτόχρονα κάτι πολύ πιο σημαντικό απ΄ αυτό που φαίνεται ότι λένε …

 

ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ [1]

Γη. Ένα κλειστό, σφραγισμένο «σύστημα» … ένας πλανήτης – φυλακή για τους ανθρώπους που ζουν σ΄ αυτό, υπό την εξουσία και το έλεος ενός αόρατου κυβερνήτη … του «άρχοντα αυτού του κόσμου» [2]

Κάπου «απ΄ έξω», η «Βασιλεία των ουρανών» αποφασίζει να παρέμβει και σχεδιάζει την αποστολή ενός «Καταλύτη» στην γη, με αντικειμενικό σκοπό την «σωτηρία της ψυχής» των ανθρώπων  

Σε κάποιους χαρισματικούς («διάμεσα») διαβιβάζεται η πληροφορία περί της επικείμενης αποστολής, οι οποίοι αποτελώντας την «αντίσταση» στον πλανήτη, αρχίζουν να προετοιμάζουν το έδαφος «προφητεύοντας» την Έλευση … Από την άλλη πλευρά, ο κυρίαρχος - «άρχοντας αυτού του κόσμου» είναι ενημερωμένος για την επικείμενη «εισβολή», την οποία και θέλει να παρεμποδίσει με κάθε τρόπο ...

 

ΕΤΟΣ ΜΗΔΕΝ

Η σχεδιαζόμενη επιχείρηση - Παρέμβαση, υπόκειται σε περιορισμούς … ο σημαντικότερος των οποίων είναι ότι για να πραγματοποιηθεί, επιβάλλεται να γίνει εκ των έσω, γεγονός που την καθιστά δυνατή μόνο με την «ενανθρώπιση» (ενσάρκωση) του «Εισβολέα»  

Έτσι, μία ιδιαίτερη γυναίκα (η Μαρία) επιλέγεται σαν ξενιστής προκειμένου να κυοφορήσει μ΄ έναν επίσης ιδιαίτερο τρόπο, τον «Καταλύτη».

Το αναμενόμενο Παιδί που γεννιέται τελικά μέσα στο κλειστό σύστημα και σε άγνωστη μέχρι σήμερα ημερομηνία [3], αναζητείται τόσο από τους κυρίαρχους, όσο και από την «αντίσταση». Οι πρώτοι το αναζητούν για να το εξοντώσουν και να ανακόψουν την Παρέμβαση, οι δε δεύτεροι για να το τιμήσουν και να το προστατεύσουν από τους διώκτες του.

Τρεις επίλεκτοι «αντιστασιακοί», τρεις «μάγοι», οδηγούνται με υπερβατικό τρόπο και μέσω ενός φωτεινού «άστρου» που δεν βλέπουν όλοι, στο σημείο της γέννησης, όπου καταθέτουν στον Ελθόντα τα «τίμια δώρα» … σμύρνα, λιβάνι και χρυσό.

Παρακάμπτοντας τα δύο πρώτα που έχουν συμβολική κυρίως χροιά, εστιάζουμε στον χρυσό. Μπορεί η επίσημη εκκλησιαστική άποψη να δίνει και σ΄ αυτόν συμβολική έννοια, αλλά εδώ … δεν είναι καθόλου συμβολική. Οι 3 «μάγοι» που γνωρίζουν πολύ καλά, τόσο την προέλευση όσο και τον σκοπό ενσάρκωσης του βρέφους,  καταθέτουν στους φτωχούς γονείς το οικονομικό μέσον, με το οποίο εκείνοι να είναι σε θέση να προσφέρουν στον μικρό Ιησού τα αναγκαία εφόδια επιβίωσης και μόρφωσης, βοηθώντας τον στην εκτέλεση του έργου που έχει αναλάβει.

Έχοντας τιμήσει τον νεογέννητο «Καταλύτη» και έχοντας εκτελέσει τη αποστολή τους, φεύγουν μυστικά ακολουθώντας διαφορετικό δρομολόγιο, προκειμένου να αποφύγουν την συνάντηση με τις αρχές, οι οποίες στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν το βρέφος, θα τους εξανάγκαζαν να ομολογήσουν.

Ο «άρχοντας αυτού του κόσμου», όπως προαναφέρθηκε είναι ενημερωμένος για την Έλευση, αλλά παρά τις εκτεταμένες έρευνες δεν έχει καταφέρει να εντοπίσει τον «Εισβολέα». Έτσι αποφασίζεται η εκτέλεση όλων των νεογέννητων στην ευρύτερη περιοχή, με την ελπίδα να τον σκοτώσουν έστω και τυχαία.

Οι γονείς του Ιησού ειδοποιούνται και απομακρύνονται έγκαιρα, και η «τυφλή» αυτή εγκληματική ενέργεια μένει στην ιστορία, αλλά δεν καταφέρνει να ανακόψει την «Παρέμβαση» … ο «Καταλύτης» θα συνεχίσει την αποστολή που έχει αναλάβει

 

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ... ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ

Με το τέλος του Τριέσπερου , κατά την ανατολή της 25ης Δεκεμβρίου, παρατηρείται στον ουράνιο θόλο ένα αστρονομικό φαινόμενο, κατά το οποίο ευθυγραμμίζονται τα τρία αστέρια της «Ζώνης του Ωρίωνα» (γνωστά και ως «οι 3 βασιλείς») , ο Σείριος (το «άστρο της αυγής») και ο ανατέλλων – «αναγεννημένος» ήλιος του συστήματός μας (που συμφωνα με απόψεις ειδικών, την εποχή της γέννησης του Ιησού βρίσκονταν σε απόλυτη ευθυγράμμιση).

Σύμφωνα λοιπόν με μια θεώρηση που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην εποχή μας, το φαινόμενο αυτό χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία του μύθου της γέννησης του Ιησού. Οι θιασώτες της θεωρίας, διατείνονται ότι κάποιοι δημιούργησαν ένα ανύπαρκτο πρόσωπο (τον Ιησού) και ένα παραμύθι γύρω απ΄ αυτό, παραλληλίζοντας  τους τρεις «μάγους» με τους τρεις «βασιλείς» του Ωρίωνα, οι οποίοι ακολουθώντας την κατεύθυνση που τους δείχνει το φωτεινό άστρο (Σείριος), οδηγούνται στον Ιησού (αναγεννηθέντα ήλιο).

Φυσικά δεν θα μπούμε καν στην διαδικασία αντιλόγου για την ύπαρξη ή μη του Ιησού.  Απλά, όσοι «γνωρίζουν», ξέρουν καλά πως … «ότι είναι επάνω, είναι και κάτω … ότι είναι κάτω, είναι και επάνω». Η στοιχειώδης αυτή γνώση, είναι επαρκής ώστε αυτονόητα να θεωρείται πολύ πιθανότερο το να συνέβη ένα «παράλληλο» γεγονός στην γη με την Έλευση του «Καταλύτη», από το να δημιουργήθηκε με έμπνευση μια αστρική ευθυγράμμιση, ένα φανταστικό πρόσωπο που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ιστορία της ανθρωπότητας … 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Χριστούγεννα … Ίσως η σημαντικότερη ημέρα για όλη την ανθρωπότητα. Η μέρα που ο «Καταλύτης» ενσαρκώνεται στον πλανήτη φυλακή για να δείξει και πάλι στους ανθρώπους τον δρόμο για την «σωτηρία». Η μέρα που Εκείνος γεννήθηκε μέσα στην φωλιά του φιδιού για να συνεχίσει με άλλα μέσα την αποστολή του Αλέξανδρου … Η γέννηση Εκείνου που τίμησε όσο κανένας τους Έλληνες … Εκείνου του οποίου το όνομα καπηλεύτηκαν οι γνωστοί – άγνωστοι για να στήσουν ένα σαθρό οικοδόμημα με το οποίο θα έλεγχαν μεγάλους πληθυσμούς και θα κατέστρεφαν τον μεγάλο τους εχθρό … τον Ελληνισμό.

Η συνέχεια της «Αποστολής» του «Καταλύτη» μέχρι τον βίαιο τερματισμό της, με πολλά στοιχεία που όμως συσκοτίζονται επί αιώνες κάτω από ένα πέπλο βαριάς θρησκευτικότητας, θα αποτελέσει στο εγγύς μέλλον το θέμα ειδικού άρθρου της «apokalypsis» …

Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους 

Ι.Π  

 

 

 

 

ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

[1]    Σύμφωνα με την wikipedia  … για αναφορά σε χρονολογίες πριν από το έτος 1, το οποίο για τις χριστιανικές θρησκείες συμπίπτει με την εμφάνιση του Ιησού στη Γη, χρησιμοποιείται είτε η συντομογραφία π.Χ (προ Χριστού), είτε κάποια θρησκευτικά ουδέτερη εναλλακτική, όπως οι συντομογραφίες π.Κ.Χ. (πριν από την Κοινή Χρονολογία), π.Κ.Ε. (προ Κοινής Εποχής) ή π.Κ.Π. (πριν από την Κοινή Περίοδο). Όσον αφορά χρονολογίες μετά το έτος 1, οι οποίες αναφέρονται συνήθως ως μ.Χ (μετά Χριστόν), χρησιμοποιούνται επίσης οι συντομεύσεις Κ.Χ. (της Κοινής Χρονολογίας), Κ.Ε. (Κοινής Εποχής) ή Κ.Π. (της Κοινής Περιόδου)

[2]    Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία των Ευαγγελίων που εντελώς ακατανόητα περνάει ουσιαστικά απαρατήρητο, είναι η συχνή αναφορά από πλευράς του Ιησού στον «άρχοντα αυτού του κόσμου» μέσω των οποίων καθιστά προφανές ότι ο κόσμος εξουσιάζεται από κάποια οντότητα η οποία δεν έχει καμία σχέση με τον ίδιον ή με τον «Πατέρα» που τον απέστειλε.

[3]   Η γέννηση σε κάποια «φάτνη» έξω από την κωμόπολη της Βηθλεέμ, πραγματοποιήθηκε την άνοιξη ή το φθινόπωρο του έτους 0 σε άγνωστη ημερομηνία, ενώ περί τον 4ο αιώνα θεσπίστηκε για συγκεκριμένους λόγους η 25η Δεκεμβρίου  ως ημέρα γέννησής του.

 

 

ΠΗΓΕΣ ΕΙΚΟΝΩΝ

Εικόνα 1

Εικόνα 2

Εικόνα 3

Search