ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ. ΑΤΥΧΗΜΑ ή ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ;

 

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ … ΟΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ

«Paris» (Παρίσι) και «Notre Dame» (Παναγία των Παρισίων)

Η επίσημη εκδοχή

Σύμφωνα με αυτήν, η πόλη πήρε την ονομασία της από μία φυλή Γαλατών τους «Parisii» οι οποίοι εγκαταστάθηκαν πριν 2000 χρόνια στις δύο φυσικές νησίδες του ποταμού Σηκουάνα – την δυτική «Île de la Cité» (Ίλ ντε λα Σιτέ) και την ανατολική «Île Saint-Louis» (Ίλ Σεν Λουί) - στο σημείο που βρίσκεται σήμερα το κέντρο του Παρισιού.  Στην δυτική νησίδα, ανεγέρθηκε ο μεγαλοπρεπής καθεδρικός ναός ο οποίος λόγω της αφιέρωσής του στην Παναγία, ονομάσθηκε «Notre Dame», που σημαίνει «Η κυρά μας».

Μία δεύτερη εκδοχή

Το 1905 κατά την διάρκεια εργασιών του μετρό, βρέθηκε στο υπέδαφος της Βαστίλης ένα άγαλμα της θεάς Ίσιδας … της μαύρης θεάς, στην οποία σύμφωνα με αυτή την εκδοχή οφείλεται η ονομασία της πόλης ... «Par-Isis» που σημαίνει «το πλοίο της Ίσιδας».  Το πρώτο συνθετικό θεωρείται ότι προέρχεται από την δυτική νησίδα («Île de la Cité»), τον πρώτο οικισμό των Παρισίων, η οποία από ψηλά φαίνεται σαν ένα από τα σκάφη που στα αρχαία χρόνια απέπλευσαν από τον Νείλο για την «μαύρη γη».

Σύμφωνα δε πάντα με αυτή την δεύτερη εκδοχή, η Αιγύπτια θεά «μεταμορφώθηκε» με τον χρόνο σε Μαύρη Παναγία, και ο ναός ονομάσθηκε (όπως προαναφέρθηκε) «Η κυρά μας», που αποτελούσε την προσφώνηση της Ίσιδας κατά τις επικλήσεις σ΄ αυτήν

(Σ.Σ  Εάν ευσταθεί η δεύτερη εκδοχή … μάλλον είναι κάπως «σκοτεινή» η προέλευση του ονόματος τόσο των Παρισίων όσο και του ναού)

 

ΜΕΡΟΣ Ι

 

1.   ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΟ

Η «Notre Dame de Paris» ή απλά «Notre Dame», αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα σύμβολα του Παρισιού και της Γαλλίας, αλλά ίσως και τον διασημότερο καθεδρικό ναό στον κόσμο, με έκταση 5.000 περίπου τ.μ και χωρητικότητα 9.000 ανθρώπων του οποίου η κατασκευή άρχισε το 1163 και διήρκεσε σχεδόν 170 χρόνια.

Πριν την εμφάνιση του Χριστιανισμού, στην θέση του υπήρχε Ρωμαϊκός ναός αφιερωμένος στον ΔΙΑ (κατά μία άλλη θεώρηση στην Ίσιδα), ενώ πριν την ανέγερση της «Παναγίας των Παρισίων» θεμελιώθηκαν 4 χριστιανικοί ναοί, επάνω στα θεμέλια του αρχαίου ναού

Το κόσμημα αυτό της γοτθικής αρχιτεκτονικής το οποίο επισκέπτονται καθημερινά 30 – 50.000 άτομα, ουσιαστικά οφείλει την δημοσιότητά του στην μυστηριακή επιρροή που ασκεί στους επισκέπτες, αλλά και στο ομώνυμο έργο του Βίκτωρος Ουγκώ που το έκανε ευρύτερα γνωστό. 

 

2.   Η «ΣΚΟΤΕΙΝΗ» ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ

      -   Αποκρυφισμός

Ο διάσημος καθεδρικός ναός της Παναγίας των Παρισίων πάντοτε αποτελούσε έναν προνομιακό χώρο του αποκρυφιστικού πνεύματος και απόδειξη αυτού, είναι ο αέναος συσχετισμός του με αποκρυφιστικά / μεταφυσικά σύμβολα και ιστορίες  (από την Ουγκωϊκή απόδοση του Κουασιμόδου και τα Μυστήρια των Παρισίων του Ευγένιου Συ, έως την εμφάνισή της στον Κώδικα Ντα Βίντσι του Νταν Μπράουν).

      -   Αλχημεία

Κατά τον 14ο αιώνα, η κεντρική πύλη αποτελούσε καθιερωμένο τόπο συνάντησης των αλχημιστών που παρουσίαζαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους τους και μελετούσαν τα αλχημικά σύμβολα που απεικονίζονται στο υπέρθυρό της.

Στις δύο πλευρές της μεγάλης εισόδου υπάρχουν στο υπέρθυρο δύο σειρές από 12 μετώπες και 12 μορφές που αντιπροσωπεύουν τα διαφορετικά στοιχεία και τις φάσεις της αλχημικής διαδικασίας. Μεταξύ δε άλλων, διακρίνονται ένας ένοπλος ιππότης που προστατεύει τον αλχημιστικό κλίβανο, το κοράκι - σύμβολο της σήψης που είναι αναγκαίο για τον διαχωρισμό του καθαρού και του ακάθαρτου, καθώς και ένας άνθρωπος ο οποίος με το αριστερό χέρι κρατά ανοιχτό έναν κλίβανο ενώ με το δεξιό, την φιλοσοφική λίθο.

 

Στην κορυφή, στη γωνία του βόρειου πύργου, εκεί όπου σύμφωνα με το μυθιστόρημα του Β. Ουγκώ ζούσε ο καμπούρης κωδωνοκρούστης Κουασιμόδος, βρίσκεται περιβαλλόμενο από μάγισσες το ανάγλυφο ενός γέρου αλχημιστή με φρυγικό σκούφο, που ακουμπά με το ένα χέρι στην κουπαστή και με το άλλο χαϊδεύει την γενειάδα του και  «απ΄ το ψηλό βάθρο της απόκρυφης γνώσης, παρατηρεί τον κόσμο».

      -   Δαίμονες

Περιμετρικά στα ψηλά σημεία του καθεδρικού ναού,  υπάρχουν διάσπαρτα αγάλματα δαιμόνων τα ονομαζόμενα «gargouilles», άλλα εκ των οποίων χρησιμεύουν σαν υδρορροές και άλλα απλά σαν διακοσμητικά.

Η υποτιθέμενη εξήγηση για την ύπαρξή τους, είναι πως η τοποθέτησή τους εκεί, αποσκοπεί στο να τρομάζει και να κρατά σε απόσταση τα κακά πνεύματα, προστατεύοντας τον ναό  [1]

Για την «διακόσμηση» αυτή, ο Άγιος Μπέρναρντ του Clairvaux σε δήλωσή του τον 12ο αιώνα μ.Χ, αναρωτιόταν ποιο ήταν το νόημα αυτών των ακάθαρτων πιθήκων, των παράξενων λιονταριών και των τεράτων … Σε τι αποσκοπούσε η τοποθέτηση πλασμάτων μισών ανθρώπων και μισών τεράτων … τετράποδου με κεφάλι φιδιού, ψαριού με κεφάλι τετράποδου ή ενός ζώου μισού αλόγου και μισής κατσίκας, για να καταλήξει … «Σίγουρα αν δεν κοκκινίζουμε για τέτοιους παραλογισμούς τουλάχιστον θα έπρεπε να μετανιώνουμε για όσα έχουμε ξοδέψει γι΄ αυτά» 

 

 

 

 

 

Αν και δύσκολα μπορεί να γίνει αντιληπτή η σχέση ενός χριστιανικού ναού με τον αποκρυφισμό, την αλχημεία, την μασονία (σχετικά με την οποία υπάρχουν διάσπαρτες πληροφορίες) και τις δαιμονικές / τερατοειδείς μορφές που τον «διακοσμούν», ωστόσο η επιγραμματική αναφορά στην «σκοτεινή» πλευρά του, αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στην πιθανότητα συσχετισμού της, με όσα ακολουθούν και τα οποία συνδέονται με την πρόσφατη πυρκαγιά.

Φυσικά μας προξενεί θλίψη το γεγονός της καταστροφής ενός κοσμήματος της γοτθικής αρχιτεκτονικής, αλλά όχι ενός χριστιανικού ναού, αφού με την δική μας οπτική η «Notre Dame» δεν αποτελεί ναό της Παναγίας, αλλά μάλλον μία «σκοτεινή φωλιά μεγάλου βεληνεκούς» και φυσικά ένα αξιοθέατο – αστείρευτη πηγή εσόδων για την Γαλλία και την Παπική εκκλησία από τα εκατομμύρια των επισκεπτών.  

(Σ.Σ  Αν και δεν έχω προσωπική άποψη αφού δεν έχω επισκεφθεί ποτέ την «Notre Dame», αξιόλογοι άνθρωποι μου έχουν μεταφέρει κατ΄ επανάληψη, αφενός μεν τον εντυπωσιασμό τους από το οικοδόμημα, πλην όμως και την απροσδιόριστη αρνητική ενέργεια την οποία ένιωσαν να εκπέμπει) 

 

ΜΕΡΟΣ ΙΙ

 

1.   Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Στον καθεδρικό ναό της «Notre Dame» πραγματοποιούνταν εκτεταμένες εργασίες συντήρησης. Σ΄ αυτό το πλαίσιο, την Δευτέρα 15 Απριλίου (αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας των καθολικών) οι εργασίες σταμάτησαν και οι εργάτες αποχώρησαν στις 18:45 (τοπική ώρα). Λίγα λεπτά αργότερα (18:50 ή 18:51) άρχισαν να βγαίνουν καπνοί απ΄ τον ναό. Η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε, εξαπλώθηκε αστραπιαία στην οροφή και συνέχισε να κατακαίει κατά την διάρκεια της νύχτας, για να τεθεί τελικά υπό έλεγχο λίγο πριν το ξημέρωμα της Τρίτης, αφού είχε καταστρέψει ένα μεγάλο μέρος του εμβληματικού ναού.

Οι εκατοντάδες πυροσβέστες που συμμετείχαν στην επιχείρηση, πέρα από την υπεράνθρωπη προσπάθεια κατάσβεσης, έδωσαν παράλληλα μάχη με τον καπνό και το λιωμένο μολύβι που έσταζε, προκειμένου να περισώσουν όσα περισσότερα θρησκευτικά κειμήλια και - ανεκτίμητης αξίας - έργα τέχνης ήταν δυνατόν.

 

Αν και η πραγματογνωμοσύνη για τα αίτια της φωτιάς βρίσκεται σε εξέλιξη, οι  εισαγγελείς που έχουν αναλάβει την έρευνα ανακοίνωσαν ότι σε πρώτη φάση αντιμετωπίζουν την πυρκαγιά ως ατύχημα, έχοντας αποκλείσει το σενάριο του εμπρησμού και της τρομοκρατικής ενέργειας. Διάφορες δε πηγές, όπως και η εφημερίδα «Le Parisien» εκτιμούν ότι η φωτιά πιθανώς να προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα στα ασανσέρ που είχαν τοποθετηθεί για να διευκολύνουν τις εργασίες συντήρησης.

Η αποκατάσταση

Μέχρι την Τετάρτη 17/4, δηλαδή μόλις δύο μέρες μετά την πυρκαγιά, είχαν ήδη συγκεντρωθεί από δωρεές ιδιωτών, πλουσίων οικογενειών και μεγάλων εταιρειών (Loreal, Louis Vuitton, Total κλπ)  1δις ευρώ για την αποκατάσταση του ναού. Τα χρήματα συγκεντρώνονται σε ειδικό ταμείο που δημιουργήθηκε από την γαλλική κυβέρνηση, ενώ ο Γάλλος Πρόεδρος  Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε ότι η ανοικοδόμηση θα ολοκληρωθεί σε μία πενταετία. 

 

2.   ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ … «ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ» ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ

    

      α.   Μία πυρκαγιά που «προειδοποιούσε» …

Ο ιστορική Ρωμαιοκαθολική εκκλησία του Αγίου Σουλπικίου του 17ου αιώνα βρίσκεται στο Παρίσι (στην συνοικία Saint Germain). Είναι ο δεύτερος σε μέγεθος ναός της πόλης, αφού είναι λίγο μικρότερος από την Παναγία των Παρισίων και έγινε ευρύτερα γνωστή όταν χρησιμοποιήθηκε για τα γυρίσματα της ταινίας «Κώδικας Ντα Βίντσι».  

Το απόγευμα της 17ης Μαρτίου, ξέσπασε φωτιά στον ιστορικό ναό. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, οι φλόγες τύλιξαν τις μεγάλες πύλες της εκκλησίας και επεκτάθηκαν στα βιτρώ από πάνω και σε μια κοντινή σκάλα. Παρά την ύπαρξη αρκετών επισκεπτών την ώρα της πυρκαγιάς, δεν υπήρξαν θύματα. Η πυρκαγιά αποδόθηκε επίσημα σε εμπρησμό.

Σύμφωνα με μια θεώρηση που παρατίθεται σε άρθρο  της «Ανοπαίας ατραπού», πρόκειται για μία ιδιαίτερα σοβαρή είδηση, αφού όλος ο πόλεμος των υπογείων στοών στην Ευρώπη έχει βάση τον Άγιο Σουλπίκιο. Σύμφωνα πάντα με τον αρθρογράφο κ. Κααταμονίτη, το γεγονός καταδεικνύει την βεβήλωση του άβατου μιάς στοάς, μιάς σέχτας, από μία άλλη, γεγονός που σηματοδοτεί την αρχή μίας μαύρης εποχής για την Ευρώπη, με την πραγματική τρομοκρατία να βρίσκεται  προ των πυλών. Εκτιμώντας δε ότι θα υπάρξει σχετικά άμεση ανταπόδοση στο πλήγμα αυτό, συστήνει την αποφυγή επισκέψεων σε ναούς μέχρι το Πάσχα, αναφέροντας ενδεικτικά την Αγία Σοφία (Κων/πολη), την Παναγία των Παρισίων (Παρίσι), τον Άγιο Στέφανο (Βαρκελώνη), το Βατικανό (Ρώμη) και το Αβαείο του Ουέστμινστερ (Λονδίνο).  Σύμφωνα δε με άλλες πηγές, ο εμπρησμός σηματοδοτεί την έναρξη πολέμου μεταξύ δύο μεγάλων μασονικών στοών … αυτές της Γαλλίας και της Αγγλίας.  

Σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την φωτιά στον Άγιο Σουλπίκιο και την δημοσίευση του «προειδοποιητικού» άρθρου (που αναφέρθηκε παραπάνω), η «Παναγία των Παρισίων» καταστρέφεται σε μεγάλο βαθμό επίσης από πυρκαγιά …

Τυχαίο; Ίσως … Ίσως και όχι

 

      β.   Η απομάκρυνση των γλυπτών

Την Πέμπτη 11.4.2019 μόλις 4 ημέρες πριν την καταστροφή, ένας γιγαντιαίος γερανός ύψους 100 μέτρων απομάκρυνε από την στέγη της Παναγίας των Παρισίων 16 αγάλματα ύψους 3 μέτρων που απεικόνιζαν τους 12 Αποστόλους και τους 4 Ευαγγελιστές, προκειμένου να μεταφερθούν στην νοτιοδυτική Γαλλία για «εργασίες συντήρησης».

Τα γλυπτά αφαιρέθηκαν από τη στέγη για πρώτη φορά μετά από περισσότερο από 100 χρόνια …

Τυχαίο;  Ίσως … ίσως και όχι

 

      γ.   Ο μυστηριώδης άνδρας

Ένα video από την «Παναγία των Παρισίων» έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου προκαλώντας προβληματισμό και πυροδοτώντας «περίεργα» σενάρια.

Σε αυτό, ενώ έχει ήδη ξεσπάσει η πυρκαγιά, ένας άνδρας που φορά κίτρινο γιλέκο, μαύρα ρούχα και κράνος, φαίνεται να περπατά σε έναν από τους πύργους και να εισέρχεται στον ναό. Παρά την αντίθετη άποψη κάποιων, έχει αποκλεισθεί η πιθανότητα να πρόκειται είτε για εργάτη αφού έχουν απομακρυνθεί όλοι, είτε για πυροσβέστη αφού δεν φορά την στολή του Σώματος. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί καμία επίσημη απάντηση.

Και το video με τον μυστηριώδη άνδρα

 

 

      δ.   Ένα «προφητικό» video που δημιουργεί σοβαρό προβληματισμό  [2]

Μία καναδική ταινία μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων με τίτλο «I, pet goat II» («Εγώ, η κατοικίδια κατσίκα – II») σκηνοθετημένη από τον Louis Lefebvre παραγωγής του 2012 που κυριολεκτικά βρίθει συμβολισμών, μάλλον αποκτά ιδιαίτερη σημασία μετά την πυρκαγιά της Παναγίας των Παρισίων.

Αν και μόνο το τελευταίο κομμάτι του σχετίζεται με το θέμα του παρόντος άρθρου, αξίζει να σημειωθεί ότι ο τίτλος του αναμφισβήτητα παραπέμπει στο παιδικό βιβλίο «Pet goat» το οποίο διάβαζε ο George Bush Jr την 11η Σεπτεμβρίου στα παιδιά κάποιου Δημοτικού σχολείου, όταν τον διέκοψε ένας πράκτορας για να του «ανακοινώσει» την επίθεση στους δίδυμους πύργους. Εξάλλου η επιβεβαίωση έρχεται στην αρχή της ταινίας, όπου παρουσιάζεται (σε animation) ο Bush σε μία σχολική αίθουσα, με «καρό» μαυρόασπρο πάτωμα (και ο νοών νοήτω).

Παρακάμπτοντας την ταινία η οποία όπως προαναφέραμε βρίθει κάθε είδους συμβολισμών (συνωμοσιολογικών, σατανιστικών κλπ) και την ανάλυση της οποίας αξίζει να δείτε ΕΔΩ   εστιάζουμε προς το τέλος του video που σχετίζεται με το θέμα μας

Στο 5:52, εμφανίζεται ο Χριστός (με κάποιου είδους «έκπληξη») φορώντας το ακάνθινο στεφάνι, με φλόγες να καθρεφτίζονται στα μάτια του και με χαραγμένα στο μέτωπό του τον «Πανεπόπτη οφθαλμό» αλλά και την γνωστή πυραμίδα, ενώ πίσω του προβάλλει ο ναός της Παναγίας των Παρισίων

 

 

Στο 6:00, αρχίζει να καταρρέει ο ναός με τρόπο ανάλογο αυτού που είδαμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, ενώ ταυτόχρονα με την έναρξη της κατάρρευσης εξαφανίζεται το στεφάνι του Χριστού

 

      

 

... και το «περίεργο» video ...

 

Τυχαίο;  Ίσως … ίσως και όχι

 

ε.   Πρώην πράκτορας της CIA αποκαλύπτει

Σύμφωνα με ελληνική ιστοσελίδα της Αμερικής, ο πρώην πράκτορας της CIA Robert David Steele, σε άρθρο του στο μεγάλο site πληροφοριών «VeteransToday.com»  (που αποτελείται κατά βάση από Αμερικάνους πατριώτες, αντι-νεοταξίτες κλπ) αποκαλύπτει την «αθέατη» πλευρά της τραγωδίας στην Παναγία των Παρισίων. Ο Steele μεταξύ πολλών άλλων είπε ότι βρέθηκαν μέσα στην φωτιά του ναού δύο νεκροί (προφανώς δολοφονημένοι) με δύο σφαίρες ο καθένας, ότι δεν επετράπη σε Καναδούς αξιωματικούς των μυστικών υπηρεσιών που πήγαν αμέσως στην τοποθεσία να πλησιάσουν τον χώρο, ότι δεν υπήρχε ηλεκτρισμός στην περιοχή όπου φέρεται να είχε ξεκινήσει η φωτιά, αλλά και ότι ο ναός δεν θα είχε καεί χωρίς αφενός μεν τη ρητή έγριση της Καθολικής Εκκλησίας και αφετέρου βασικά στοιχεία που δόθηκαν από την γαλλική αστυνομία, την πυροσβεστική και κυβερνητικά γραφεία στο Παρίσι. 

 

      στ.   Γκάφα του YouTube ;

Σύμφωνα με το bloomberg.com, όταν τα πρακτορεία ειδήσεων άρχισαν να μεταδίδουν ζωντανές εκπομπές στο YouTube, κάτω από μερικά από τα κλιπ εμφανίστηκε ένα μήνυμα με ένα απόσπασμα από την Encyclopedia Britannica σχετικά με τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

Σκόπιμος συσχετισμός με το τρομοκρατικό χτύπημα στην Ν. Υόρκη που στόχευε στο συλλογικό συνειδητό ή ασυνείδητο, ή «απλά» μία γκάφα του YouTube;

 

      ζ.   Ένα «tweet» που κατέβηκε γρήγορα …

Ὁ Christopher J. Hale, συνεργάτης των TIME & Fox News και πρώην δημοκρατικός υποψήφιος του Κογκρέσου, ανέβασε ένα tweet στο οποίο έγραφε ότι ένας φίλος του που εργάζεται στον καθεδρικό ναό του είπε πως … «το προσωπικό του καθεδρικού ναού είπε ότι η φωτιά είχε μπει με πρόθεση…». Λίγα λεπτά αργότερα, το διέγραψε. 

Άραγε διαπίστωσε άμεσα ότι ήταν ψέμα, ή μήπως κατάλαβε ότι παρορμητικά δημοσίευσε κάτι που δεν έπρεπε; 

 

 

      η.   Οι λεξάριθμοι

Σχολιαστές ειδήσεων χαρακτήρισαν την πυρκαγιά της «Παναγίας των Παρισίων» σαν «Πολιτιστική 9/11» ενώ όσοι την θεώρησαν σαν εμπρησμό, λόγω της «ηχηρότητάς» της, την παραλλήλισαν με την τρομοκρατική επίθεση του 2001 στην Ν. Υόρκη, χαρακτηρίζοντάς την σαν την «Ευρωπαϊκή 9/11».

Ωστόσο, αν για το θέμα αναζητήσουμε την «συνδρομή» της ελληνικής αριθμοσοφίας (φυσικά με κάθε επιφύλαξη) και υπολογίσουμε τον λεξάριθμο των λέξεων «ΝΟΤΡ ΝΤΑΜ», διαπιστώνουμε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον …

Ν(50) + Ο(70) +Τ(300) + Ρ(100)     Ν(50) + Τ(300) + Α(1) + Μ(40) =  50+70+300+100+50+300+1+40 = 911

Τυχαίο;  Ίσως … ίσως και όχι

 

      θ.   Σενάρια …

Φυσικά σε μια «ηχηρή» καταστροφή, οι φήμες και τα σενάρια οργιάζουν. Έτσι και στην περίπτωση της Notre Dame πέραν των όσων ήδη αναφέρθηκαν, ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά, με δύο να κυριαρχούν …

Το πρώτο, θέλει σαν «εμπρηστή» της εκκλησίας τον Μακρόν (γέννημα θρέμμα Rothchild) που φαίνεται να είναι ο κερδισμένος της υπόθεσης αφού ο γαλλικός λαός δείχνει σοκαρισμένος και δηλώνει ενωμένος, βάζοντας μάλλον στην άκρη κίτρινα γιλέκα, μεταρρυθμίσεις κλπ, ενώ το δεύτερο (όπως ήταν αναμενόμενο) στοχοποιεί Ισλαμιστές συνδυάζοντάς την πυρκαγιά της παρισινής Παναγίας, με ένα μπαράζ επιθέσεων σε χριστιανικούς ναούς τόσο στην Γαλλία όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

 

ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΙΘΑΝΩΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΑ

-   Βανδαλισμός μασονικής στοάς

Τα μεσάνυχτα της 9ης Μαρτίου, λίγες μέρες πριν την πυρκαγιά στον Άγιο Σουλπίκιο, μία ομάδα «κίτρινων γιλέκων» εισέβαλε σε μασονική στοά σπάζοντας τη πόρτα, βανδαλίζοντας τον χώρο και κλέβοντας τέσσερα τελετουργικά σπαθιά.

-   Βανδαλισμοί εκκλησιών στην Γαλλία

Σύμφωνα με άρθρο στο «el.gr», ο Γάλλος δημοσιογράφος Maxime Lepante, δήλωσε μεταξύ άλλων …  «Κάθε μέρα στην Γαλλία, δύο εκκλησίες δέχονται επιθέσεις. Αυτή η κυβέρνηση, (συμπεριλαμβανομένου και του Πάπα), κλείνει το στόμα της ...»  αλλά και ότι … «Θα ήθελα να σας θυμίσω ότι στο διάστημα μεταξύ 12-19 Μαρτίου, 12 γαλλικές Εκκλησίες, βανδαλίστηκαν» ...

Με δεδομένη μια σειρά «συμπτώσεων αντιχριστιανικού βανδαλισμού» στην Γαλλία, εύλογα έχει δημιουργηθεί προβληματισμός τόσο στην γαλλική αστυνομία, όσο και στην ηγεσία της καθολικής εκκλησίας, η οποία όμως παραμένει σιωπηλή.

-   Φωτιά στο τέμενος AlAqsa 

Στις 15 Απριλίου, την ώρα που όλος ο κόσμος παρακολουθούσε εμβρόντητος την Παναγία των Παρισίων να καίγεται, μια ακόμα πυρκαγιά ξέσπασε σε ιερό χώρο, σχεδόν ταυτόχρονα με αυτήν στο Παρίσι, αν και όχι με τόσο καταστροφικές συνέπειες.

Το τέμενος Άλ-Ακσά που κατασκευάστηκε το 705 μ.Χ στην παλιά πόλη της Ιερουσαλήμ, αποτελεί το τρίτο πιο ιερό μέρος για τους μουσουλμάνους. Οι αρχές θεωρούν ότι η έναρξη της φωτιάς συνδέεται με μια ομάδα παιδιών που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στην περιοχή

-   Μακελειό στην Σρι Λάνκα

Αν και οι επιθέσεις εναντίον χριστιανικών ναών δεν είναι καινούριο φαινόμενο (για όσους τουλάχιστον δεν εθελοτυφλούν), προχθές 21 Απριλίου την ημέρα του Πάσχα των Καθολικών, πραγματοποιήθηκαν στην Σρι Λάνκα 6 επιθέσεις σε 3 εκκλησίες και 3 πολυτελή ξενοδοχεία, με τον εκπρόσωπο της αστυνομίας να ανακοινώνει 290 νεκρούς και 500 τραυματίες με τον μέχρι στιγμής απολογισμό.

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Η υπόθεση της Παναγίας των Παρισίων, αποτελεί σίγουρα έναν γρίφο για δυνατούς λύτες ... έναν γρίφο που έχει απ΄ όλα …

Προσωπική εκτίμηση αποτελεί ότι η πυρκαγιά  δεν ήταν ούτε ατύχημα, ούτε και έργο κάποιας μεμονωμένης  Ισλαμικής σέχτας. Η καταστροφή αυτού του ναού – συμβόλου («σκοτεινού» ή μη) ήταν ένα επίσης συμβολικό χτύπημα, που συνδέεται με πολλά και προοιωνίζει περισσότερα.

Αφουγκραστείτε …

Όσο για τους κ.κ «ορθολογιστές», παρακαλείσθε να μη δίνετε σημασία σε συνωμοσιολογίες και να συνεχίσετε τον γαλήνιο ύπνο σας. Θεωρήστε ότι ήταν καθαρά ατύχημα … ότι απλά συνέβη, ότι τα χρήματα για την αποκατάσταση ουσιαστικά ήδη βρέθηκαν και ότι σχετικά σύντομα όλα θα είναι όπως πριν … Καλό σας ύπνο

 

Ι.Π

 

 

ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

[1]   Σύμφωνα με έναν γαλλικό θρύλο, ο Επίσκοπος του Ρουέν (και μετέπειτα άγιος) Ρωμανός, έσωσε την χώρα από έναν τρομακτικό φτερωτό δράκο με μακρύ λαιμό που έβγαζε φλόγες από το στόμα, που κατέστρεφε τις σοδειές, σκότωνε τους χωρικούς σκορπώντας τον τρόμο και ο οποίος ονομαζόταν Γκαργκόιλ.  Ο Άγιος Ρωμανός αφού κατάφερε να τον αιχμαλωτίσει, τον οδήγησε στο Ρουέν όπου τον έκαψε ζωντανό και στην συνέχεια κάρφωσε το κεφάλι του έξω από νεόκτιστο καθεδρικό ναό για να τρομάζει και να κρατά μακριά τα κακά πνεύματα.
 

[2]   Εάν αυτό το «προφητικό» video εναρμονίζεται στην γνώριμη πρακτική των Επικυρίαρχων να δείχνουν εκ των προτέρων όσα σχεδιάζουν, τότε σίγουρα έχει ενδιαφέρον το τελευταίο μέρος του, που έπεται της καταστροφής της Παναγίας των Παρισίων. Έτσι πριν το τέλος του video βλέπουμε μία ηλιακή έκλαμψη με στόχο την μεγαλύτερη των τριών πυραμίδων, η οποία και καταρρέει … για να ακολουθήσουν στην συνέχεια και οι άλλες δύο.  Τι θέλει να πει ο ποιητής; Χτύπημα στις πυραμίδες; Το εικαζόμενο «flash» του ήλιου; Κάτι άλλο;  Οψόμεθα ...   

 

 

 

 

 

ΠΗΓΕΣ

skai.gr/1          

defence-point.gr     (ΑΠΕ – ΜΠΕ)

mentality10.com    

cnn.gr   

anonews.co        

mixanitouxronou.gr

katohika.gr/1

inewsgr.com   

igata.gr/1        

ckastamonitis.com        

filonoi.gr/2  

pragmatikotita.gr  

igata.gr       

katohika.gr

newpost.gr     

madamepickwickartblog.com   

sputniknews.gr         

thesecretrealtruth.blogspot.com      

wikipedia.org/1       

greeknewsondemand.com       

pronews.gr   

wikipedia.org/2     

wikipedia.org/3       

news247.gr       

wikipedia.org/4      

skai.gr      

el.gr

righter.gr/1      


tetradiogallikon.weebly.com       

ethnos.gr      

reader.gr    

righter.gr      

aek365.com 

armyvoice.gr        

Search