ΑΝΟΥΒΙΣ ΚΑΙ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ. ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ … ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

 

Ο Άνουβις ήταν ένας από τους θεούς των αρχαίων Αιγυπτίων· ο θεός του Κάτω Κόσμου. Απεικονιζόταν σαν μαύρο τσακάλι, ή σαν μελαμψός άντρας με κεφάλι τσακαλιού ή σκύλου και εξ΄ αιτίας αυτού, οι αρχαίοι Έλληνες είχαν δώσει στην μητρόπολη της λατρείας του το όνομα «Κυνόπολις» («η πόλη του σκύλου»), που ήταν η ελληνιστική ονομασία δύο πόλεων στην αρχαία Αίγυπτο (Άνω και Κάτω Κυνόπολις).  [1]

Αν και είναι «σκοτεινό» το θέμα των γεννητόρων του, αναφέρεται ότι ήταν o 4ος γιός του θεού δημιουργού Ρα και της συζύγου του Εσάτ, ενώ σύμφωνα με τα κείμενα των Πυραμίδων, εισήλθε στην οικογένεια του Όσιρι, αφού η Νέφθυς που είχε μείνει άτεκνη από τον σύζυγό της Σετ, τον γέννησε διαπράττοντας μοιχεία με τον αδελφό της Όσιρι.

Εγκαταλειμμένος μετά την γέννησή του από τη μητέρα του, τέθηκε υπό την προστασία της Ίσιδας, η οποία ανέλαβε την ανατροφή του. Μεγαλώνοντας, έλαβε μέρος στην εκστρατεία του Όσιρι για την κατάκτηση του κόσμου·  όταν δε εκείνος δολοφονήθηκε (κατά διαταγή του Ρα) μετά την επιστροφή του, ο Άνουβις βοήθησε την Ίσιδα και την Νέφθυ να τον θάψουν, αλλά και εκτέλεσε την μουμιοποίησή του, για να τον προφυλάξει από την σήψη. Από αυτή δε την διαδικασία, απέκτησε και το προσωνύμιο «Κύριος των επιδέσμων».  Πέρα απ΄ όλα, η λατρεία του Άνουβι, ως θεού του Κάτω Κόσμου, θεού των νεκρών και ψυχοπομπού, έγινε καθολικά αποδεκτή.

 

 

ΕΝΑ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟ ή ΜΗ «ΣΕΝΑΡΙΟ» …

Παρ΄  ότι οι ιστορικές πηγές - βιβλικές ή μη – καθώς και οι ανά τον κόσμο μυθολογίες δίνουν έναν μεγάλο όγκο πληροφοριών, η εξαγωγή ενός ασφαλούς συμπεράσματος είναι ιδιαίτερα δύσκολη, αφού στο πέρασμα των χρόνων όχι μόνο οι πληροφορίες «λογοκρίθηκαν», αλλά και γιατί οι κατά καιρούς «ερευνητές», επιχείρησαν να τις ερμηνεύσουν διαστρεβλώνοντάς τις κατά το δοκούν, ώστε είτε να τις αποκρύψουν, είτε να τις εναρμονίσουν με τις θρησκευτικές ή μη απόψεις και θεωρίες τους. 

Προκειμένου να γίνει αντιληπτός ο λόγος για τον οποίο το άρθρο ασχολείται με έναν «ανύπαρκτο μυθικό θεό των Αιγυπτίων», αλλά και για να μπορέσουμε να αναφερθούμε σ΄ αυτόν, παρ΄ ότι δεν αποτελεί τον κύριο σκοπό του άρθρου, είναι απολύτως αναγκαία η παράθεση ενός «σεναρίου» με το οποίο σχετίζεται άρρηκτα, και το οποίο έχει την αρχή του, στην αρχή της δημιουργίας του κόσμου. Στο «σενάριο» αυτό που θεωρούμε ως το επικρατέστερο, αφού σε μεγάλο βαθμό αποτελεί τον «κοινό τόπο» διαφόρων θεωρήσεων, πεποιθήσεων και δοξασιών, θα αναφερθούμε πολύ συνοπτικά, έστω και αν γνωρίζουμε ότι αυτό  θα δημιουργήσει πολύ περισσότερες απορίες απ΄ όσες πιθανώς επιλύσει …

 

ΑΡΧΙΚΑ

… ο Θεός δημιουργεί το πρώτο του πλάσμα – τον Πρώτο Ελοχίμ, τον «Παλαιό όλων των Ημερών» (σύμφωνα με τον Ενώχ) με ασύλληπτες δυνάμεις και την εντολή να εκτελεί πάντα το θέλημά του.

Στην συνέχεια δημιουργεί τους φωτεινούς του λειτουργούς, τους Ελοχίμ, οι οποίοι δεν αναπαράγονται, με τον αριθμό τους να παραμένει σταθερός. Διαθέτουν ενεργειακό απαστράπτον σώμα στο οποίο έχουν την δυνατότητα να προσδώσουν κατά βούληση οποιαδήποτε μορφή, ενώ τα ονόματά τους θεωρείται ότι φέρουν πάντα στην αρχή το πρόθεμα «ΕΛ» (πχ Ελ-Σεντάι, Ελ-Ελιόν κλπ)

Ακολουθεί η δημιουργία των Αγγέλων οι οποίοι είναι ασώματοι, πληρούν τον χώρο και τον χρόνο, και οι οποίοι μεταξύ άλλων, συγκεντρώνουν κάθε πληροφορία και γνώση από οτιδήποτε συμβαίνει. Δεν έχουν δυνατότητα εξέλιξης και ο αριθμός τους παραμένει σταθερός καθόσον δεν αναπαράγονται. Τα ονόματά τους συνήθως έχουν την κατάληξη «ΕΛ» προκειμένου να διαχωρίζονται από τους Ελοχίμ (πχ Μιχαέλ, Ραφαέλ, Γαβριέλ κλπ)

Τέλος, οι Ελοχίμ κατ΄ εντολή του Θεού δημιουργούν τον Άνθρωπο, «κατ΄ εικόνα και καθ΄ ομοίωσίν τους», με δυνατότητα τεράστιας εξέλιξης

Παρακάμπτοντας για την οικονομία του άρθρου σημαντικά στάδια και γεγονότα, όπως την πτώση του ανθρώπου, την αποστασία αριθμού αγγέλων κλπ συνεχίζουμε …

Πριν χιλιάδες χρόνια [2] μία ομάδα 201 Ελοχίμ οραματιζόμενοι απόλυτη εξουσία σε έναν επίγειο παράδεισο, αποστατούν και «κατεβαίνουν» στην γη. Εδώ (σύμφωνα με διάφορα κείμενα συμπεριλαμβανομένης της «Γένεσης» της Βίβλου) … «ιδόντες οι υιοί του θεού τας θυγατέρας των ανθρώπων ότι καλαί εισιν, έλαβον εαυτοίς γυναίκας».  Οι υβριδικοί απόγονοι που προήλθαν από αυτή την μίξη των εκπεσόντων Ελοχίμ και των γυναικών ονομάσθηκαν Νεφελίμ, οι οποίοι σύμφωνα με τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα αρχαία κείμενα, όλων των λαών και θρησκειών, ήταν όντα αθάνατα και με δυνάμεις πολύ μεγαλύτερες απ΄ αυτές των ανθρώπων, ενώ όπως αναφέρεται, το μόνο που μπορούσε να επιφέρει τον θάνατο σε έναν Νεφελίμ, ήταν (είναι) ο χαλκός, που αποτελούσε γι΄ αυτούς ισχυρό δηλητήριο με άμεση δράση. Άλλα απ΄ αυτά τα όντα έμοιαζαν με ανθρώπους ανυπέρβλητης ομορφιάς και ευφυΐας, άλλα ήταν γιγάντια και άλλα τερατόμορφα. Ωστόσο, η πνευματική και σωματική τους υπεροχή, τους έκανε να «λατρεύονται» από τους ανθρώπους σας θεοί, αλλά και τους οδήγησε σε ακραίες συμπεριφορές. Έτσι μετατράπηκαν σε μάστιγα για την ανθρωπότητα, αφού αρχικά «έτρωγαν τους κόπους των ανθρώπων, και μετά τους ίδιους τους ανθρώπους» … οι οποίοι ήταν πια για εκείνους δούλοι αλλά και τροφή [3α], [3β]

Οι Ελοχίμ προσπάθησαν να πατάξουν το φαινόμενο, με αποτέλεσμα να έχουν πλέον εχθρό εκτός από το ανθρώπινο γένος, τους Νεφελίμ που δεν δέχονταν τις απαγορεύσεις τους. Οι Ελοχίμ χάνοντας (λόγω της έκπτωσής τους) συνεχώς τις αρχικές τους δυνάμεις δεν μπόρεσαν να τους ελέγξουν και σταδιακά παραδόθηκαν και αυτοί στην «κραιπάλη». Οι Νεφελίμ ανεξέλεγκτοι πιά άρχισαν ακόμα και να εκτρέφουν ανθρώπους (για τροφή) γινόμενοι έτσι η φοβερότερη λαίλαπα που γνώρισε το ανθρώπινο γένος.

Η κραυγή απελπισίας των ανθρώπων εισακούσθηκε και η παρέμβαση των Αρχαγγέλων κατ΄ εντολή Θεού υπήρξε καθοριστική, βάζοντας τους εκπεσόντες Ελοχίμ «σε στάση»

Οι Νεφελίμ που είχαν σκοπό την διαιώνιση του ανθρώπινου γένους με σκοπό την εκμετάλλευσή του, προκειμένου να αποφύγουν την όποια ανθρώπινη εξέγερση, αποφάσισαν αφενός μεν να μοιράσουν τον πλανήτη, αφετέρου δε τον Όλυμπο και την παγκόσμια διοίκηση να έχουν οι Κρόνιοι που ήταν ανθρωπόμορφοι. Έτσι, στον Όλυμπο έμεινε ο Κρόνος, αλλά οι άνθρωποι συνέχισαν να υποφέρουν, καθώς τα γένη των Νεφελίμ  συνέχισαν να τους κατασπαράζουν

Από τον Κρόνο και την Ρέα γεννήθηκε ο Ζευς. Με τα χρόνια ο Δίας άρχισε να συνειδητοποιεί τις δυνάμεις του αλλά και να αηδιάζει βλέποντας όντα που του έμοιαζαν να γίνονται τροφή των βδελυρών Νεφελίμ. Έτσι, όταν ήρθε η ώρα ελευθέρωσε τα φυλακισμένα αδέρφια του (τους Κρονίδες) και όρισε ως όνομά τους το «ΕΛ» που αποτελούσε το πρόθεμα του ονόματος των προπατόρων τους Ελοχίμ και διακήρυξε την παγκόσμια εξουσία του. 

Αυτό δεν έγινε δεκτό από τους υπόλοιπους Νεφελίμ, με αποτέλεσμα να αρχίσει ο μεγαλύτερος πόλεμος στην ιστορία της γης, καταγεγραμμένος σε όλες τις μυθολογίες ανά τον κόσμο … η «Γιγαντομαχία» και η «Τιτανομαχία». Σ΄ αυτόν, ο Δίας και οι Ελ επικράτησαν και σφράγισαν τα 17 γένη των Νεφελίμ με τους 72 βασιλείς τους στο εσωτερικό της γης … στα Τάρταρα (στην «κοίλη» ή «κούφια» γη).  [4]     

(Σ.Σ  Σκεφτείτε … γιατί άραγε ακόμη και σήμερα, έχουμε οδούς που ονομάζονται … «Σωτήρος Διός»; )

Στους καιρούς που ακολούθησαν, δύο φορές κατάφεραν Νεφελίμ να βγουν στην επιφάνεια της γης, αλλά είχαν την ίδια τύχη, αφού στις μάχες που ακολούθησαν ηττήθηκαν και πάλι, την πρώτη φορά από τον Ηρακλή με την εκστρατεία του προς την Δύση (κυρίως στην Νότια Αμερική) και τον Διόνυσο με την εκστρατεία προς την Ανατολή (Ασία), την δε δεύτερη από τον Μ. Αλέξανδρο, που τους απώθησε για 3η και τελευταία φορά στην υποχθόνια φυλακή τους, σφραγίζοντάς τους (σύμφωνα με κείμενο του 15ου αιώνα) με χάλκινες Πύλες περιβαλλόμενες από «ασύγκριτον ύαλον» (πιθανώς κάποια μορφή ενεργειακού πεδίου) και οι οποίες παραμένουν σφραγισμένες … μέχρι τα «έσχατα χρόνια».     

(Σ.Σ   Σκεφτείτε … γιατί άραγε οι Θιβετιανοί μοναχοί λένε ότι οι Έλληνες όχι μόνο έδωσαν τον πολιτισμό, αλλά κυρίως ότι έσωσαν τους ανθρώπους;)   

 

 

Από τότε οι «μιαρές φυλές» ζουν για την επιστροφή τους στην επιφάνεια, την οποία αποκαλούν «Η μεγάλη επιστροφή», που σύμφωνα με τις προφητείες του Οσίου Ανδρέα (για όσους τις δέχονται) [5]  … «κατά το έτος εκείνο θα ανοιχθούν οι πύλες των Ινδιών που έκλεισε ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος. Θα βγουν τότε από εκεί οι 72 βασιλείς με τον λαό τους, τα λεγόμενα βδελυρά έθνη, που είναι πιο σιχαμερά από κάθε αηδία και δυσωδία. Αυτά θα διασκορπισθούν σ΄ όλο τον κόσμο. Θα ...….....  Αλίμονο στις περιοχές απ΄όπου θα περάσουν» . 

Σ.Σ  Παραλήφθηκε σκόπιμα η συνέχεια της προφητείας η οποία αναφέρεται στα μεγάλα δεινά που θα επιφέρουν στους ανθρώπους αυτά τα όντα, αφού ο λόγος της σύνταξης του άρθρου, δεν είναι η δημιουγία κλίματος φόβου. 

Σύμφωνα δε με την άποψη κάποιων αναλυτών της «Αποκάλυψης», σε αυτή την «Επιστροφή» αναφέρεται ο Ιωάννης κάνοντας λόγο για την «γη Γωγ και Μαγώγ», για το «φρέαρ της αβύσσου», αλλά και για τις «ακρίδες» με τους σιδερένιους θώρακες και την «εξουσία σκορπιού» που θα εξέλθουν απ΄αυτό για να βασανίσουν τους ανθρώπους για πέντε μήνες.

 

ΣΗΜΕΡΑ ….

… δεν είναι λίγοι οι ισχυριζόμενοι πως ένας αριθμός Νεφελίμ ζει κατόπιν σχετικής συμφωνίας επάνω στην γη, αλλά και πως με τρόπους που δεν είναι δυνατόν να παρατεθούν στο παρόν άρθρο, όχι μόνο παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στον πλανήτη, αλλά πως ελέγχουν καταστάσεις και κυβερνήσεις, θεωρώντας μάλιστα τον βασιλιά των κυνοκέφαλων Μαλτσέχ Βελιάλ, ως τον πραγματικό πλανητάρχη, προετοιμάζοντας την κυριαρχία του κατά την «Μεγάλη Επιστροφή»

 

 

ΜΑΛΤΣΕΧ, ΒΕΛΙΑΛ ΚΑΙ ΑΝΟΥΒΙΣ

Ένα από τα 17 μιαρά γένη των Νεφελίμ που σφραγίστηκαν στην κοίλη γη,  ήταν αυτό των Μαλτσέχ, ή γένος του Άνουβι, που σύμφωνα με μία θεώρηση είναι απόγονοι του Αιγύπτιου θεού Βελιάλ.  Τα όντα αυτού του γένους που ήταν και το πολυπληθέστερο, είχαν ανθρωποειδές σώμα με κεφάλι τσακαλιού / σκύλου, και για τα οποία η αιγυπτιακή ιστορία αναφέρει τρομερές πληροφορίες [6]. Αποτελούσαν δε, τον μεγαλύτερο δυνάστη του ανθρωπίνου γένους.

Ο Άνουβις, ήταν ένας εκ των δώδεκα βασιλέων [7] του γένους Μαλτσέχ. Διοίκησε στο παρελθόν περιοχές της Βόειας Αφρικής, διατήρησε τα μεγαλύτερα εκτροφεία ανθρώπων στην γη, ενώ με την ιδιαίτερη σκληρότητά του προκαλούσε ανείπωτο τρόμο …  Θεωρείται ως ένας από τους πλέον αδίστακτους εχθρούς των ανθρώπων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι λίγοι οι ισχυριζόμενοι πως ένας αριθμός Νεφελίμ ζει κατόπιν σχετικής συμφωνίας επάνω στην γη, αλλά και πως με τρόπους που δεν είναι δυνατόν να παρατεθούν στο παρόν άρθρο, όχι μόνο παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στον πλανήτη, αλλά πως ελέγχουν καταστάσεις και κυβερνήσεις, θεωρώντας μάλιστα τον βασιλιά των κυνοκέφαλων Μαλτσέχ Βελιάλ, ως τον πραγματικό πλανητάρχη, προετοιμάζοντας την κυριαρχία του κατά την «Μεγάλη Επιστροφή»

 

ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΟΥΒΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ;

Επειδή ο χρόνος λειτουργεί κατασταλτικά στην μνήμη, κάποιοι φαίνεται ότι στα «έσχατα χρόνια» φροντίζουν να υπενθυμίζουν. Έτσι, σχετικά πρόσφατα σε ένα διάστημα 3-4 ετών και στο πλαίσιο έκθεσης για την «χρυσή εποχή των Φαραώ», ένα τεράστιο άγαλμα βάρους 7 τόνων του τσακαλόμορφου Άνουβι, στήθηκε σε διάφορα σημεία του Λονδίνου, ενώ στην συνέχεια περιφέρθηκε σε πολλές μεγαλουπόλεις ανά τον κόσμο. Ήταν άραγε ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα σχετικά με την αρχαιοαιγυπτιακή ιστορια, … ή μήπως επρόκειτο για κάτι τελείως άλλο;;

Έτσι ο Άνουβις αρχίζοντας το ταξίδι του απ΄ το Λονδίνο …

(απ΄ όπου και ένα video από την πλεύση του στον Τάμεση)

 

… συνέχισε στην Ν. Υόρκη …

 

… στο Ντένβερ (όπου εκτός από το κέντρο της πόλης στήθηκε και στο μυστηριώδες αεροδρόμιό του) …

 

... στο Τορόντο ...

 

… στο Σιάτλ, στο Ντάλας, στην Μινεζότα …

 

… αλλά και σε διάφορες άλλες πόλεις, όπως στην Ουάσιγκτον, στην Βιέννη κλπ

 

ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΜΙΑ «ΠΕΡΙΦΟΡΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΕΙ ;

Απ΄ ότι θα δούμε, μάλλον όχι!   Ίσως βέβαια οι πολλοί να θεωρούν το θέμα των τσακαλόμορφων Νεφελίμ σαν ένα παραμύθι αχαλίνωτης φαντασίας, αλλά ίσως κάποιοι άλλοι να οραματίζονται την «Μεγάλη Επιστροφή» … για την οποία απ΄ ότι φαίνεται επιχειρούν να προετοιμάσουν, εξοικειώνοντας με την ύπαρξη και μορφή τους. Έτσι, με μία απλή έρευνα διαπιστώνουμε ότι ο αρχαίος «ανύπαρκτος» θεός, μάλλον εμφανίζεται υπαρκτός στην καθημερινότητα, αφού κάποιοι μεριμνούν ώστε να συναντούμε παντού την μορφή του …

… σε μπρελόκ …

… σε μενταγιόν …

… σε δαχτυλίδια …

… σε μπλουζάκια …

… σε διακοσμητικά σπιτιού …

… σε αυτοκόλλητα διακοσμητικά («wall stickers») …

… σε κρεμαστά διακοσμητικά τοίχων …

 … ακόμα και σε παιχνίδια

 

... όπως και σε κάθε είδος που μπορεί να φανταστεί κάποιος, όπως σε σκουλαρίκια, διακοσμητικές καρφίτσες, αποκριάτικες στολές κλπ,  αλλά και σε μπλούζες με τυπωμένες «στάμπες» που προλογίζουν την «Μεγάλη Επιστροφή» και τις οποίες φορούν αμέριμνα οι αγοραστές τους χωρίς καν να γνωρίζουν το απειλητικό μήνυμα που μεταφέρουν. Όπως φαίνεται στην συγκεκριμένη μπλούζα της παρακάτω εικόνας (που συναντήσαμε κατ΄ επανάληψη στην Ελλάδα) αναγράφεται  …

«You have absolutely no idea what you are about to face at some point in your life but you are heading straight at it and there is nothing you can do about it. Not a single thing. When you hear the static you will know that its time and you will be terrified.  SO ARE YOU PREPARED FOR THE END?»

(Ελεύθερη μετάφραση:   Δεν έχετε την παραμικρή ιδέα για το τι πρόκειται να αντιμετωπίσετε σε κάποια στιγμή στην ζωή σας, αλλά έρχεται και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι΄ αυτό·  ούτε το παραμικρό. Όταν ακούσετε τα «παράσιτα» («static») θα ξέρετε ότι ήρθε η ώρα και θα ζήσετε τον τρόμο.  ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ; )

 

 

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

… δεν θα μπορούσε να λείπει από την «υπενθύμιση», είτε με διαφημίσεις όπου η παρουσία είναι «πρωταγωνιστική» όπως αυτή της Panasonic …

 

… είτε με στιγμιαία παρουσία τύπου «υποσυνείδητου μηνύματος», σαν αυτή που είδαμε σχετικά πρόσφατα στην ελληνική τηλεόραση για το δίκτυο του ΟΤΕ (στο 0:04 του video)

 

Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ» - ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ ΤΣΑΚΑΛΟΜΟΡΦΩΝ

Τέλος, από την όλη παραφιλολογία της υπόθεσης, δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας μυστικός συμβολισμός – χειρονομία, που βλέπουμε αρκετά συχνά  …

 

Όσα προσχήματα και αν χρησιμοποιούνται [8]  ή όσο και αν χρησιμοποιείται από αδαείς, ο συμβολισμός (κάτω εικόνα, αριστερά) γνωστός σαν «κερασφόρο χέρι», «horned hand», «El Diablo», «Corna» κλπ, με ανυψωμένο τον δείκτη και τον μικρό, αναπαριστά τον Σατανά (ή και γενικότερα το «δαιμονικό»).

(Σ.Σ  Ο συμβολισμός αλλάζει όταν είναι ανοιχτός και ο αντίχειρας, αφού στην νοηματική γλώσσα κάποιων χωρών συμβολίζει το «σε αγαπώ»)

Ωστόσο όμως, μία μικρή παραλλαγή αλλάζει και το νόημα του συμβόλου. Έτσι, με ανυψωμένο τον δείκτη και τον μικρό, αλλά ενωμένους τον αντίχειρα μέσο και παράμεσο, συμβολίζεται ο κυνοκέφαλος Άνουβις (κάτω εικόνα, δεξιά), ενώ η ίδια χειρονομία χρησιμοποιείται από διάφορες κατά τόπους ομάδες για την αναπαράσταση της μορφής του λύκου, όπως πχ στην περίπτωση της τουρκικής εθνικιστικής οργάνωσης των «Γκρίζων λύκων»

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Είναι προφανές ότι η ιστορία … και πόσο μάλλον η προϊστορία την οποία μαθαίνουμε, έχει υποστεί σοβαρές αλλοιώσεις, σκόπιμες ή μη και κατά συνέπεια είναι πολύ δύσκολο να ανασυρθεί η αλήθεια από τα βάθη των αιώνων, αν και τόσο οι μυθολογίες όλων των χωρών αλλά και πολλές ιστορικές πηγές (φυσικά περιλαμβανομένης της αρχαιοελληνικής γραμματείας) βρίθουν αναφορών για τσακαλόμορφους / κυνοκέφαλους.

Από την άλλη, κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτως θρησκείας και μορφωτικού επιπέδου, θεωρεί σαν δεδομένα αυτά που έμαθε είτε από την θρησκεία του, είτε από τις σπουδές του, είτε από τις προσωπικές του έρευνες … και αυτό από μόνο του είναι σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας, στο να μην είναι δεκτικός σε απόψεις που απέχουν πολύ απ΄ τα προσωπικά του αυτά δεδομένα.      

Πέρα απ΄ όλα, ίσως το όλο θέμα να είναι απλά ένα παραμύθι για μεγάλους … ίσως και όχι. Εάν όμως οι «ευφάνταστοι συνωμοσιολόγοι» έχουν δίκιο, τότε όλοι αυτοί που μας προετοιμάζουν, διακριτικά ή εξόφθαλμα, θα είναι καλό να ξέρουν ότι το ελληνικό DNA δεν έχει χαθεί (όπως διαδίδουν έμμισθοι «ειδικοί» ), ότι … δεν θα είμαστε μόνοι μας και ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται …

 

Ι.Π

 

 

 

 

ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ

[1]   Η Άνω Κυνόπολις αντιστοιχούσε στην πόλη Χαρνταΐ της Άνω Αιγύπτου (σύγχρονος οικισμός Ελ Κάις), ενώ η Κάτω Κυνόπολις στην πόλη Cynum της της Κάτω Αιγύπτου στο δέλτα του Νείλου (σύγχρονο Μένιετ εμπν Κάσιμπ).   

[2]   Σύμφωνα με ορισμένες πηγές, το 40.000 π.Χ  

[3α]   Οι Νεφελίμ θεωρούσαν και αποκαλούσαν τους ανθρώπους ως «Γκόιμ» … δηλαδή καταναλώσιμους

[3β]   Σύγχρονες έρευνες έχουν αποδείξει αυτό που όπως φαίνεται ήταν από τη βαθειά αρχαιότητα γνωστό. Πρόκειται για το αιθερικό πεδίο που διαθέτει κάθε ζων οργανισμός της πανίδας και της χλωρίδας και έχει να κάνει με την ζωική του ενέργεια. Όσο πιο φρέσκος καταναλώνεται ο ζων οργανισμός, τόσο περισσότερη ενέργεια οικειοποιείται ο τρώγων. Επίσης, όσο πιο ψηλά στην κλίμακα των εδεσμάτων βρίσκεται το φαγώσιμο, τόσο περισσότερη και ποιοτικά ισχυρότερη αιθερική ενέργεια διαθέτει. Ο ωμός άνθρωπος, λοιπόν, ήταν ένα θεσπέσιο έδεσμα για τον Κρόνιο, ήταν πηγή, από όπου ο κάθε Τιτάνας μπορούσε να αντλήσει ενέργεια, δύναμη και εξαιρετικές ικανότητες, ακόμη και πνευματικές.

[4]   Με το σφράγισμα των Νεφελίμ στην Κοίλη γη (σύμφωνα με πηγές περί το 35.000 π.Χ), η απόλυτη πια κυριαρχία των ΕΛ στον πλανήτη, με το πέρασμα των χρόνων τους εκφυλίζει, οπότε κατ΄εντολή Θεού την οποία μεταφέρει Αρχάγγελος (ή κατ΄άλλους) ανώτερος Ελοχίμ, εγκαταλείπουν την γη, με τους περισσότερους να κατευθύνονται στο αστρικό σύστημα του Σειρίου, ενώ σύμφωνα με κάποια θεώρηση, ο Δίας μαζί με κάποιους ακόμα (ίσως τέσσερις) Ολύμπιους, τίθενται «σε στάση» λόγω ανυπακοής

[5]   Αναγράφονται σε έκδοση της Ι.Μ. Παρακλήτου

[6]   Πολλοί συσχετίζουν αυθαίρετα τα τσακάλια του Βελιάλ ή τους Κυνοκέφαλους με τους Λυκάωνες (λυκανθρώπους), γεγονός που κατά πάσα πιθανότητα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.  Σχετικά δε με τους κυνοκέφαλους, μυθολογίες αλλά και καθαρά ιστορικές πηγές (προφανώς συμπεριλαμβανομένης της αρχαιοελληνικής γραμματείας) βρίθουν από σχετικές γι΄ αυτούς αναφορές

[7]  Σύμφωνα με διάφορες πηγές, οι βασιλείς του γένους των Μαλτσέχ ήταν οι:  Βελιάλ, Άνουβις,  Ασταρωθ, Ελιγών, Γκεάπ, Ραούμ, Φωκαλόρ, Βεπάρ, Ορομπάς, Αντράλ, Χαουρές και Κιμεγές

[8]  Η χειρονομία αυτή συνδέεται με την κλασσική πια χειρονομία του «heavy metal» και υποτίθεται ότι δεν έχει καμία «δαιμονική» έννοια, αλλά και συγχέεται επίσης με το «Hook΄em Horns» που έχει καθιερωθεί σαν σύμβολο του Πανεπιστημίου του Τέξας αναπαριστώντας τα κέρατα του μοσχαριού - μασκότ του Πανεπιστημίου.

 

 

ΠΗΓΕΣ

wikipedia.org/1    

wikipedia.org/2

wikipedia.org/3

«Γιατί και πως ζουν ανάμεσα μας» Δημ. Λιακόπουλου

«Τα μυστικά του τρίτου Ναού του Σολομώντος»  Δήμητρας Παπαδάκη

invisiblelycans.gr

chryssablog.wordpress.com

katohika.gr

ancient-origins.net

omadaorfeas.blogspot.com

anekshghta.blogspot.com

promahi-nea.blogspot.com       

iellada.gr

urbanenigmas.blogspot.com 

Search